Ludilo u dvoje” totalni promašaj prema ocjenama publike i kritike

Katarina Milojević аватар

Joker: Ludilo u dvoje, film iz 2019. godine koji je inspirisan DC-jevim stripovima, dobio je ocjenu D na stranici CinemaScore, što je razočaralo i publiku i kritičare. Ovo je rijetka situacija u kojoj se i jedni i drugi slažu oko loše ocjene filma. Na Rotten Tomatoesu, film ima ocjenu od samo 33 posto od strane kritičara i 31 posto od strane prosječnih gledalaca.

U filmu, glumac Joaquin Phoenix je utjelovio lik Arthura Flecka, pedantno pripremajući ulogu neuspješnog komičara i mentalno bolesnika. Phoenix je izgubio 23 kilograma kako bi svoj lik prikazao autentično, te posvetio brojne dane oblikovanju karakterističnog hihota lika Fleka. Glumac je priznao da mu je bilo veoma teško pratiti dijetu i izgubiti toliko kilograma, što je imalo i psihički utjecaj na njega.

Za svoj rad u filmu „Joker“, Joaquin Phoenix je nagrađen Oscarom i BAFTA-om za najbolju glavnu mušku ulogu. Film je zaradio preko milijardu dolara na kino blagajnama, iako je sniman s budžetom od 55 do 70 milijuna dolara. Unatoč tome što je film zamišljen kao zatvorena priča bez nastavka, veliki uspjeh i Phoenixova predanost liku rezultirali su nastavkom.

Međutim, mnogi obožavatelji „Jokera“ iz 2019. godine smatraju da film nije trebao dobiti nastavak, pogotovo ne u obliku mjuzikla. Filmski mjuzikli su često omražen žanr među gledaocima, te marketinške kompanije često pokušavaju sakriti ovu činjenicu prilikom promocije ovakvih filmova.

Iako je film Joker: Ludilo u dvoje podijelio publiku i kritičare svojom ocjenom na CinemaScoreu, Joaquin Phoenix je dokazao svoj talent i predanost ulozi Arthura Fleka. Unatoč podjeljenim mišljenjima, film je postigao ogroman financijski uspjeh i dobio priznanja kao jedan od najboljih filmova godine. Joaquin Phoenix je postao ikoničan lik u svijetu filma, a njegov rad u filmu „Joker“ će sigurno biti upamćen i cijenjen i u budućnosti.

Katarina Milojević аватар